FAQ
FAQ - tutaj znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi :) [w rozbudowie]
1) Chcę złożyć zamówienie i zależy mi na szybkiej wysyłce. Kiedy otrzymam moją paczkę?
Zazwyczaj działamy bardzo szybko. Standardowy czas wysyłki w naszym sklepie to 24h. Jeśli dokonałeś zakupu np. w poniedziałek o godzinie 16:00 to Twoje zamówienie zostanie wysłane we wtorek i prawdopobnie dojdzie do Ciebie we środę. Jeśli działamy w pełnym składzie to często bywa tak, że zamówienia złożone rano wychodzą jeszcze tego samego dnia i dnia następnego są już u Ciebie.
To standardowe procedury i w 95% zamówień tak działamy. Istnieją dni kiedy mamy bardzo dużo wysyłek lub pracownicy się pochorują i wtedy czas realizacji może być nieco dłuższy o 1-2 dni. W takich sytuacjach informacja o opóźnieniach jest umieszczana na stronie głównej u samej góry ekranu (pasek Hot Info). W sytuacjach wyjątkowych w razie opóźnień kontaktujemy się telefonicznie i mailowo.
2) Ile i czy zapłacę za wysyłkę?
Oferujemy darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 199zł ( darmowa wysyłka nie dotyczy szklanych terrariów. Te wysyłamy na warunkach szczególnych w cenie 30zł, lub większe terraria na pół-palecie (137zł) lub na palecie (177zł)
Koszt wysyłki poniżej 199zł to:
- 17zł
-przesyłka
3) Czy zakupiony towar mogę zwrócić?
W naszym sklepie z łatwością możesz zwrócić towar w stanie nienaruszonym w terminie 14 dni. Wystarczy, że wypełnisz ten formularz zwrotu, dołączysz go do paczki i odeślesz do nas na adres:
Bioterr Company Sp. z o.o. / 43-100 Tychy / ul.Dojazdowa 23 / 698511965
Istnieją jednak wyjątki, które nie podelgają zwrotowi tj:Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz i/lub organizm żywy ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia. Zwierzęta i rośliny żywe jako towar, który może ulec szybkiemu zepsuciu, nie podlegają możliwości zwrotu.
4) Chcę kupić pająka lub inne żywe zwierzę, ale boję się, że nie przeżyje transportu. Co mam zrobić?
Nic się nie martw! Wszystko na naszej głowie ;) W naszym sklepie pracuje wyspecjalizowany personel, który zadba o to, aby zamówiony przez Ciebie np. ptasznik dotarł bezpiecznie i w komfortowych warunkach. Gdyby jednak osobnik okazał się słaby i nie przeżył transportu z jakiegokolwiek powodu, bierzemy to na siebie i wysyłamy do Ciebie przesyłkę ponownie. Uwaga, do tego potrzebujemy nagrania lub zdjęcia utraconego zwierzaka...
5) Zamówiłem pająka, ale nie ma go w paczce. Co mam zrobić? Czy zaszła pomyłka?
Nic podobnego, wszystko jest w porządku! :) Ze względów logistycznych i bezpieczeństwa transportu zamówienia z pająkami, owadami i innymi żywymi zwierzakami wysyłane są osobnym transportem. Tak więc jeśli zamówiłeś np ptasznika i akcesoria to spodziewaj się 2 przesyłek. Numery śledzeń dostaniesz na maila:)
6) Dlaczego otrzymałem akcesoria, a pająka nadal nie ma?
Czytaj pkt 4 + wg. regulaminu ze względów bezpieczeństwa żywe zwierzęta wysyłane są od poniedziałku do środy. Jeśli zamówiłeś pająka środę, czwartek lub piątek to zostanie on wysłany dopiero po weekendzie.
7) Chcę kupić żywą roślinę, ale nie wiem czy nie ulegnie uszkodzeniu w transporcie, a nie podlegają one możliwości zwrotu. Czy warto ryzykować?
Oczywiście! ponieważ naszym zadaniem jest dostarczyć Tobie rośliny w jak najlepszej kondycji. Jeśli po otrzymaniu paczki widzisz, że roślina jest w kiepskiej formie np. uległa przegrzaniu i ma zdecydowanie słabe liście lub jest połamana podeślij nam jak najszybciej zdjęcia lub nagranie. Jeśli rzeczywiście roślina została poturbowana w transporcie lub doznała innych obrażeń z naszego powodu niezwłocznie wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.
8) Czy mogę reklamować produkt?
Oczywiście. Staramy się realizować zamówienia i oferować produkty Jeśli produkt dotarł do Ciebie uszkodzony lub jest niezgodny z opisem możesz go reklamować. Skontaktuj się z nami mailowo, podeślij zdjęcie i opisz krótko problem. Prawdopobnie rozwiążemy go szybciej niż myślisz.
W celu odesłania produktu wypełnij ten formularz reklamacji, dołączy go do paczki i odeślij do nas na adres:
Bioterr Company Sp. z o.o. / 43-100 Tychy / ul.Dojazdowa 23 / 698511965
Oczywiście oddamy Ci pieniądze za odesłanie reklamowanego produktu!
9) Czy zakupy w waszym sklepie są bezpieczne, czy otrzymam zamówienie i nie zostanę oszukany?
Możesz czuć się bezpiecznie w naszym sklepie. Nie jesteśmy tu "na chwilę". Sprzedaż to dla nas wzajemna wymiana dóbr. Nasz klient ma otrzymać wartość w postaci produktu i najlepszej należytej obsługi, my natomiast pieniądze za zrealizowaną transakcje. Gramy na złotej zasadzie WIN-WIN. Zadowolony i powracający klient to bardzo ważny element w naszej polityce prowadzenia biznesu. Jesteśmy na rynku od kilkunastu lat i czołową pozycję zawdzięczamy sobie dzięki wysokiej jakości obsługi klienta oraz jakościowym produktom. Twoje zakupy są zabezpieczone protokołem SSL. Jeśli to dla Ciebie za mało, to spójrz w OPINIE naszych klientów. Zbieramy je od niedawna, a mimo wszystko jest ich już kilka tysięcy. Nasza ocena to 4,9/5. Nigdy nie pozostawiamy klientów z nierozwiązanym problemem. Klient zadowolony to klient, który rekomenduje nasz sklep wsród znajomych i chętnie wraca na zakupy. Złóż u nas swoje pierwsze zamówienie i dołącz do grona stałych, zadowolonych i powracających klientów.
10) Czy dajcie coś gratis?
Od kiedy pamiętam nasi klienci otrzymywali od nas gratisy niespodzianki. Od jakiegoś czasu dajemy Wam możliwość samodzielnego wyboru i dodawania gratisów do koszyka. Zakupy za 100zł - 1 gratis, 250zł - 2 gratisy, 500zł - 3 gratisy.
Do każdej paczki dodajemy także cukierek-krówkę Bioterr, nasi klienci je uwielbiają :)
11) Potrzebuje pomocy w doborze produktów, jestem początkujący i nie wiem co wybrać, czy mogę liczyć na pomoc?
Oczywiście! Nasz personel chętnie Ci pomoże i fachowo doradzi. napisz do nas lub zadzwoń: 698511965. Pamiętaj, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00-14:00, a od 10-10:30 jemy śniadanko (z pełnymi ustami nie odbieramy :D ).
Gdybyśmy nie odebrali w standardowych godzinach to prawdopobnie dlatego że coś nam w tej chwili na to nie pozwala. Najlepiej spróbuj jeszcze raz za chwilę :)
12) W paczce nie znalazłem paragonu, ani FV. Co z dowodem zakupu?
Do każdego zamówienia nasz system automatycznie generuje paragon lub FV. Są one dołączane jako załącznik do maila z informacją "przesyłka wysłana". Możesz taki dokument wydrukować lub przechowywać na dysku swojego komputera. Jeśli nie otrzymałeś takiego maila sprawdź SPAM. Jeśli tam też go nie ma napisz do nas. W naszym systemie bezpiecznie przechowujemy wszystkie dokumenty.
13) Czy da się taniej?
Jeśli często zaglądasz do naszego sklepu lub jesteś stałym klientem, nie raz wpadnie Ci w ręce niezły kod rabatowy. Nasze oferty promocyjne często się zmieniają. Jeśli chcesz być na bierząco zapisz się do naszego newslettera.
14) Jak urządzić terrarium dla Gekona ?
Jeśli planujesz zakup gekona i nie wiesz jak urządzić dla niego terrarium to nasz zespół chętnie Ci pomoże. Poniżej znajdziesz produkty dedykowane:
-dla Eublefara (gekona) lamparciego Eublepharis macularius
-dla Gekona orzęsionego Correlophus ciliatus
15) Jak urządzić terrarium dla Agamy brodatej ?
Jeśli planujesz zakup agamy i nie wiesz jak urządzić dla niej terrarium to nasz zespół chętnie Ci pomoże. Poniżej znajdziesz produkty dedykowane:
-dla Agamy brodatej Pogona vitticeps
16) Jak urządzić terrarium dla ptasznika ?
Jeśli planujesz zakup ptasznika i nie wiesz jak urządzić dla niego terrarium to nasz zespół chętnie Ci pomoże. Poniżej znajdziesz produkty dedykowane:
17) Jak urządzić terrarium dla węża ?
Jeśli planujesz zakup węża i nie wiesz jak urządzić dla niego terrarium to nasz zespół chętnie Ci pomoże. Poniżej znajdziesz produkty dedykowane:
-dla Węża zbożowego Pantherophis guttatus
-dla Pytona królewskiego Python regius
-dla lancetogłowa Lampropeltis
-dla Boa dusiciela Boa constrictor
18) Jak urządzić terrarium dla kameleona ?
Jeśli planujesz zakup kameleona i nie wiesz jak urządzić dla niego terrarium to nasz zespół chętnie Ci pomoże. Poniżej znajdziesz produkty dedykowane:
-dla Kameleona jemeńskiego Chamaeleo calyptratus
-dla Kameleona lamparciego Furcifer pardalis
19) Jak urządzić terrarium dla patyczaka ?
Jeśli planujesz zakup patyczaka i nie wiesz jak urządzić dla niego terrarium to nasz zespół chętnie Ci pomoże. Poniżej znajdziesz produkty dedykowane:
20) Jak urządzić terrarium dla żółwia ?
Jeśli planujesz zakup żółwia i nie wiesz jak urządzić dla niego terrarium to nasz zespół chętnie Ci pomoże. Poniżej znajdziesz produkty dedykowane:
-dla Żółwia greckiego Testudo hermanni
-dla Żółwia stepowego Testudo horsfieldii